insanların düşünmesine de engel olan bir eğitim ve medya var. İnsanların düşüncesi yasaklanmış vaziyette. Biz insanların düşünmesinin önünü açmak istiyoruz. Düşünmek, soru sormakla başlar.

Ahmet Altan

16 Şubat 2007 Cuma

Büyükanıt: Amerika'yı PKK konusunda kararlı gördüm
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar Büyükanıt, Amerika'daki temasları çerçevesinde önceki gün Beyaz Saray'da Başkan Yardımcısı Dick Cheney ve Ulusal Güvenlik Danışmanı Stephen Hadley ile bir araya geldi.

Ayrı ayrı yapılan görüşmelerin ardından gazetecilerin sorularını cevaplayan Büyükanıt, hem PKK terörü ile mücadele hem de sözde Ermeni soykırımı tasarısının reddedilmesi konularında Amerikan yönetimini kararlı gördüğünün altını çizdi. Cheney ile görüşmesinin yarım saat sürdüğünü belirten Büyükanıt, "Ben, Ermeni tasarısı konusunda yönetim olarak çok kararlı olduklarını kendi ağızlarından duydum. Çok olumlu." dedi. Washington, aa

Hiç yorum yok: